Hatice

Hatice

Hatice Dinle
Doyamıyorum.


Teşekkür et.



HATİCE ŞARKILARI:
1.Hatice Allah’ın Dedigi Olur.
2.Hatice Azrail.
3.Hatice Bi Tanesi.
4.Hatice Bilseydim.
5.Hatice Bir Kızıl Goncaya Benzer Dudağın.
6.Hatice Borcum Bitmedi .
7.Hatice Canımın Ötesi.
8.Hatice Çat.
9.Hatice Doyamıyorum.
10.Hatice Dönmemen Gerek.
11.Hatice Eller Yansın.
12.Hatice Farklısın.
13.Hatice Haketmemiştim.
14.Hatice Hani Gitmeyecektin.
15.Hatice Haram Geceler.
16.Hatice İhanet.
17.Hatice Nazar Değmesin .
18.Hatice Pardon.
19.Hatice Sen Benimsin Sanmıştım.
20.Hatice Sevmiyorum Seni.
21.Hatice Şeker Oğlan.
22.Hatice Tenin Tenime.
23.Hatice Tenin Tenime.
24.Hatice Teşekkür Et.
25.Hatice Yalan.
HATİCE KİMDİR (HATİCE'İN HAYATI):
Ulusal ve yerel kanallarda sıkça gösterilen klibi ile henüz genç yaşına rağmen usta yorumu ve çarpıcı fiziğiyle bütünleştirdiği özgün danslarıyla Hatice Çarpar izleyenlerin adeta kanını kaynatıyor. Yıllardır bildiğimiz türküleri Batı soundu ile birleştiren ancak söz ve müziğinde değişiklik yapmayarak yorumlayan Hatice Çarpar bu tarzda yapılmaya çalışılan yapımların arasından kısa sürede sıyrılarak zirveye doğru emin adımlarla ilerliyor
Dilerseniz Hatice’yi kendi sözleriyle tanımaya çalışalım “Selam Ben Hatice ailem 1965 yılında İzmir’in Narlıdere İlçesine yerleşmiş.
Bende 6 Aralık 1978 yılında burada doğdum. Üç erkek dört kız yedi kardeşiz.
İzmir Belediyesi’nden emekli olan babamda müziğe meraklıymış, hatta bir ara yarım kalan bir de kaset doldurma girişiminde bulunmuş ilk öğrenimimi Narlıdere İlkokulu’nda yaptım. Ne var ki daha sonra çeşitli nedenler yüzünden öğrenimime devam edemedim. Müziğe olan aşırı tutkumdan dolayı aile toplantılarında ve düğünlerde sıkça şarkı söylettirirlerdi bana ancak bunu bana para karşılığı yapmadım.
Bir süre sonra ailemin geçimine yardımcı olmak için bir firmada sekreterlik yapmaya başladım. Bu arada müzikle birlikte dans etmeyi de çok seviyorum, hatta İzmir’de düzenlenen bir dans yarışmasında birinci oldum.
16 yaşındayken Narlıdere Belediyesi’nin düzenlediği Narlıdere Çiçek ve Kültür etkinliklerinde güzellik yarışmasında birinci oldum. Bu yarışmadan sonra mankenlik teklifleri gelmeye başladı. Fakat benim gönlümde yatan aslen müzik olduğu için bu teklifleri kabul etmedim.
1995 yılında İstanbul’a geldim ve “iner misin Çıkar mısın” adlı yarışmada müzik dalında iki kez birinci oldum..Bu birincilikler benim kendime olan güvenimi artırmaya başlamıştı ATV Televizyonunun bana yapmış olduğu teklifle “Çürük Elma” adlı yarışma programının sunuculuğu için yapılan elemelerden 70 kişinin arasında birinci oldum ve programın sunucusu seçildim. müziğe olan ilgimin daha ağır basmasıyla 1996 yılında eyüp musiki Cemiyeti’ne kayıt oldum ve Nejat Yertut’tan ders aldım kursa 1998 Ekim ayına kadar devam ettim Daha sonra bir süre Arif Sağ Müzik Okulu’na devam ettim Amacım müzikte kalıcı olabilmek ve çok sevdiğim aileme yardımcı olabilmek....


Mp3 Müzik Şarkı Türkü Dinle. Sevilen Sanatçıların Hayat Hikayeleri Bilinmeyen Yönleri görülmemiş Resimleri Albümleri ve Online Full Radyo Tv Kanalları ve Ayrıca Sesli Kameralı Sohbet Chat Odaları Hemen Dinle Farkı ile Sizlerle....

Yorumlar