İlhan Şeşen


İlhan Şeşen Aşk Layık Olanda

 



İLHAN ŞEŞEN FULL MP3 DİNLEMEK İÇİN TIKLAYINIZ

İLHAN ŞEŞEN ALBÜMLERİ :

01 - Dertli.
02 - Sensiz Hayat.
03 - Bu Sabah Sevincle Uyan.
04 - Ne Acilardan Suzuldum.
05 - Ayrilik Zor.
06 - Ne Kadar Da Zor.
07 - Istanbul Kuru Kalabalık.
08 - Ayrılık Atesi.
09 - Sasarak Yasiyorum.
10 - Hayat Bu İşte.
11 - Kaldım Odalarda.
12 - Bana Bunu Yapma.

İlhan Şeşen Dertli Albüm İndir

İlhan Şeşen Aşk Yalan:

01 - Sarılınca Sana.
02 - Ayriliga Dayanamam.
03 - Aşk Yalan.
04 - Don Bana.
05 - Öyle Bir Gittin Ki.
06 - Git Allah Aşkına.
07 - Geceyi Kacırma.
08 - Uzakta.
09 - Eylül'de Bir Cumartesi.
10 - New York New York.
11 - Diz Üstü Düştüm.

İlhan Şeşen Aşk Yalan Albüm İndir

İlhan şeşen Neler Oluyor Bize Albüm İndir:

01 - Neler Oluyor Bize.
02 - Ask Layik Olanda.
03 - Aylar Gecti.
04 - Mamak Da.
05 - Delilenmeli.
06 - Tombalak Tomurcuk.
07 - Eli Guzel.
08 - Gurbet Türküsü.
09 - Bir Ucuz Gitar
10 - Oh Olsun

İlhan Şeşen Neler Oluyor Bize Albümü İndir

İlhan Şeşen  Aşk Haklı albümü [1994]:

01 - Sen Bana Yaramıştın.
02 - Bir Daha Anlat Annane.
03 - Yangınlar.
04 - Aşk Haklı.
05 - Bana Bir Fazla.
06 - Nanino.
07 - Sensiz Olmaz.
08 - Sevince.
09 - Nazim Hikmet Memleket.
10 - Sene 1968.

İlhan Şeşen Aşk Haklı Albümü İndir

İlhan Şeşen Ben Bu Şarkıları Kime Söyleyeyim Albümü:

01- Simdi Ben Bu Şarkılari Kime Söylerim.
02- Eller Gibiyim.
03- Ozanlara İnat.
04- Ask Yangın Yeridir.
05- Yaprak Misali.
06- Farzetki.
07- Delinin En Delisi.
08- İncelirse Kopsun.
09- 1000 Enstantane.
10- Mucize Yok.
11- Ayrılık Erken Oldu.
12- Deli Namus.
13- Bir Demet Yasemen.
14- Ellerimde Çiçekler.
15- Yaprak Misali.

İlhan Şeşen Ben Bu Şarkıları Kime Soyleyeyim Albüm İndir

İLHAN ŞEŞEN KİMDİR (İLHAN ŞEŞEN'İN HAYATI):

18 Haziran 1948 yılında Manisa'da doğan İlhan Şeşen, Hukuk Fakültesi'ni bitirdikten sonra 10 yıl serbest avukat olarak çalıştı.1968'de dans müziği orke alarında şarkıcılık yaparak müziğe başladı ve aynı yıl gitar çalmayı öğrendi. 1971 yılında "Kavga" isimli bir kırkbeşlik plak çıkarttı. 1983 yılında avukatlık mesleğini bırakarak yeğenleri Gökhan ve Burhan Şeşen ile beraber Grup Gündoğarken'i kurdu. Grubun çalışmalarına ara verdiği dönemde, 1993 yılında "Aşk Haklı" isimli solo albümünü yaptı. TRT'ye "Gençler haklı" isimli bir program hazırlayan Şeşen, 1995 yılında bu defa özel bir kanalda "Arka Pencere" isimli bir programın yapımcılığını ve sunuculuğunu üstlendi. "Amcam Burada" isimli bir de radyo programı hazırlayan İlhan Şeşen TRT1'de yayınlanan "Cesur Kuşku" adlı dizide rol aldı. İkinci solo albümü "Neler Oluyor Bize" yi 2002 Ocak ayında sevenleriyle buluşturan İlhan Şeşen albümün içindeki bütün şarkıları ve özellikle "Neler Oluyor Bize" adlı şarkısıyla büyük bir patlama yaptı.1,5 yıl aradan sonra Türk Pop Müziğinin amcası İlhan Şeşen'in yeni solo albümü "Şimdi Ben Bu Şarkıları Kime Söyleyeyim " müzik marketlerdeki yerini aldı. Neler Oluyor Bize isimli solo albümü ile büyük başarı yakalayan İlhan Şeşen bu albümünde bir şarkı dışındaki tüm şarkıların söz ve müziklerini kendisi üstlendi. Grup Gündoğarken’de vokal dışında akustik gitar da çalan Şeşen'in Melis ve Fuat isimli iki çocuğu bulunmaktadır...


MP3 MÜZİK ŞARKI TÜRKÜ DİNLE. SEVİLEN ÜNLÜ SANATÇILARIN HAYAT HİKAYELERİ BİLİNMEYEN YÖNLERİ RESİMLERİ VE ALBÜMLERİ. RADYO TV KANALLARI VE AYRICA ÜYELİKSİZ SESLİ KAMERALI SOHBET CHAT VE DAHA FAZLASI HEMEN DİNLE FARKI İLE BURADA...

Yorumlar