Güler Işık





Güler Işık: Metris



Güler Işık: Sende Kaldı Yüreğim





GÜLER IŞIK TÜRKÜLERİ:
Güler Işık - Ben Anayım.
Güler Işık - Bir Tek Seni Sevdim.
Güler Işık - Cakmak Cakmaga Geldik.
Güler Işık - Kırgın.
Güler Işık - Metris.
Güler Işık - Neden Ağlarsın.
Güler Işık - Oy Askerime.
Güler Işık - Sende Kaldı Yüregim.
Güler Işık - Sevmeyi Ögrendim.
Güler Işık - Yavuz Elinde.
Güler Işık - Yokmu Bir Yolu.


GÜLER IŞIK KİMDİR(GÜLER IŞIK'IN HAYATI):


Urfa'da doğan, fakirlik ve yoksulluk büyüyen sanatçı, hayatının acılı yanlarını şöyle özetliyor. "Fakir bir ailemiz vardı. Çok yoksulduk. Evin geçimini babam ayakkabı boyacılığı yaparak temin etmeye çalışırken, bende başak biçip, dağlarda kışlık odun topluyordum. Geçim sıkıntısından dolayı Gaziantep'e taşındık. Ayağımda ne bir ayakkabı, nede sırtımda bir kıyafetim oldu. Ama hiçbir zaman isyan etmedim var olanla mutlu olmaya çalıştım. Hepsinden önemlisi umudumu yitirmedim. Köyde yetiştiğim için, iyi ata biner ve silah kullanırım." diyen sanatçı sözlerine şöyle devam ediyor.
"Babam benim sanatçı olmamı istiyordu. Beni Gaziantep Halk Evi'ne götürdü burada, 2 yıl halk müziği dersleri aldım. Ardından çay bahçelerinde program yapmaya başladım. 1977 yılında Ankara'ya taşındım. Ankara Radyo'sunun açmış olduğu, amatörler yarışmasını kazandım. Kasetim yoken televizyona çıktım ve böylece plakçılardan kaset için teklif geldi. 14 yıl evvel başlayan profesyonel müzik hayatına böylece adım atmış oldum."
Yıllardır zirveye doğru ağır ama emin adımlarla yürüyerek gelmeyi başaran ender sanatçılardan birisi GÜLER IŞIK yıllar önce, AYIRDILAR SEVENLERİ adlı ilk kasetiyle müzik dünyasına merhaba dedi. Ardından YALNIZIM ve ANILAR gibi zamanın en çok satan ve büyük bir beğeni kazanan albümlere imzasını attı. Aradan geçen 14 senenin sonunda 15. albümü "OLSUN BE YAR" adlı kasetiyle başarı grafiğini zirveye taşıyan IŞIK, 2 yıl aradan sonra sevenlerin karşısına yepyeni bir albümle çıkmanın heyecanını yaşıyor.
Sanatçının aynı zamanda 3 sinema filmi bulunuyor. Yılmaz Zafer'le oynadığı SEVMEK NEYE YARAR, Eşref Kolçak ve Behçet Nacar'la başrollerini paylaştığı ACILAR ve ALİ KARAGÖZ'le oynadığı GÜLOM.
Güzel sesli sanatçının hayat felsefesi PALYAÇOLUĞA dayanıyor.Sanatçı bu konuda şöyle konuşuyor: "Yüzümde hep bir palyaço maskesi var. Biliyorsunuz palyaçonun yüzü hep güler, aslında zaman zaman içi kan ağlıyordur. ama bunu asla çevresinkilere, seyircilere hissettirmez.
Örf ve adetlerin zamanla unutulduğuna dikkat çeken sanatçı, "ananelerimiz, geleneklerimiz çok önemli ve çok kutsal değerlerdir. Fakat, yeni yetişen gençler batıya özenmiş durumda, aileler çocuklarını, kendi kültürümüz olan, öz müziğimiz, Türk Halk Müziği'ni aşılasınlar. Bunun eğitimini vermelidirler. Çünkü, eğitim her safhada olmalı, müzikte de dahi eğitim vardır. O yüzden, örf ve adetlerimiz kaybolmasın yaşasın."
Çok duygusal olduğunu belirten güzel sanatçı, "yalanı sevmem, ihaneti affetmem, riyakarlığı hiç affetmem." diyor. ve sözlerine ekliyor. "Düşündüğümü veya söylecek bir sözüm varsa söylerim. Dobra bir insanım. Politik değilim. Duygularımı, hislerimi en güzel okuduğum şarkılar ve türkülerle ifade edebilirim. Kasetimdeki parçaları dinleyenler beni tanır. Gizemli yanım yok, çok netim."
Sanatçı işlerinin dışında, kitap okumayı, yemekleri karıştırıp üstlerine kaşar peyniri dökerek çeşitli yemekler icat etmeyi çok seviyor. Ama önce temizlik sonra yine temizlik diyen ve çok titiz olduğunu belirten sanatçı spor içinde önemli bir vakit ayırıyor.
Hayranlarının kalbine kurduğu tahttan hiç inmeyen sevilen sanatçı GÜLER IŞIK; "umutlarınızı yitirmeyin, umutlar yüreğinizde hiç solmayan bir çiçek gibi açsın" diyerek sözlerini bitiriyor...



MP3 MÜZİK ŞARKI TÜRKÜ DİNLE. SEVİLEN ÜNLÜ SANATÇILARIN HAYAT HİKAYELERİ BİLİNMEYEN YÖNLERİ RESİMLERİ VE ALBÜMLERİ. RADYO TV KANALLARI VE AYRICA ÜYELİKSİZ SESLİ KAMERALI SOHBET CHAT VE DAHA FAZLASI HEMEN DİNLE FARKI İLE BURADA...




Yorumlar